مقاله نقش برنامه ریزی استراتژیک در بازاریابی رابطه مند


مقاله نقش برنامه ریزی استراتژیک در بازاریابی رابطه مند

مقاله نقش برنامه ریزی استراتژیک در بازاریابی رابطه مند

چکیده:

سیر تکاملی بازاریابی رابطه مند یکی از مهمترین موضوعاتی است که در مورد آن صحبت شده است. نه به دلیل اینکه فقط پیشنهاد کننده ی یک تغییر اساسی در آغاز عمل بازاریابی و فلسفه است، بلکه به دلیل پیچیدگی این امر می باشد.

در میان بسیاری از مسائل مختلف که مربوط به بازاریابی رابطه مند می باشد، یکی از آن ها، فرایند برنامه ریزی استراتژیک است که متخصصان بازاریابی بسیار کم به آن پرداخته اند.

مقاله حاضر به بحث درباره این موضوع حساس پرداخته و نشان دهندهبینش کوتاه به این معضل پیچیده می باشد: آیا وقتی صحبت از تعهد، اعتماد، هماهنگی، همدلی با مصرف کننده به طور منظم، در یک رابطه طول عمر می شود، برنامه ریزی برای آن ممکن است یا خیر؟

کلید واژه ها: بازاریابی رابطه مند، برنامه ریزی استراتژیک، رویکرد استراتژیک سنتی، شبکه، مدل برنامه ریزی SOSTAC


مبلغ واقعی 100,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 90,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1475

فروشگاهی برای همه انتخاب های شما

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما