مقاله نقش برنامه ریزی استراتژیک در بازاریابی رابطه مند
چکیده:
سیر تکاملی بازاریابی رابطه مند یکی از مهمترین موضوعاتی است که در مورد آن صحبت شده است. نه به دلیل اینکه فقط پیشنهاد کننده ی یک تغییر اساسی در آغاز عمل بازاریابی و فلسفه است، بلکه به دلیل پیچیدگی این امر می باشد.
در میان بسیاری از مسائل مختلف که مربوط به بازاریابی رابطه مند می باشد، یکی از آن ها، فرایند برنامه ریزی استراتژیک است که متخصصان بازاریابی بسیار کم به آن پرداخته اند.
مقاله حاضر به بحث درباره این موضوع حساس پرداخته و نشان دهندهبینش کوتاه به این معضل پیچیده می باشد: آیا وقتی صحبت از تعهد، اعتماد، هماهنگی، همدلی با مصرف کننده به طور منظم، در یک رابطه طول عمر می شود، برنامه ریزی برای آن ممکن است یا خیر؟
کلید واژه ها: بازاریابی رابطه مند، برنامه ریزی استراتژیک، رویکرد استراتژیک سنتی، شبکه، مدل برنامه ریزی SOSTAC
مبلغ واقعی 100,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 90,000 تومان